Εν αρχή και μάλιστα με την την υπ’ αριθμόν A3/Οικ. 56475/6635 Κοινή Υπουργική Απόφαση, που προσαρμόζει την ελληνική νομοθεσία ως προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020, η οποία τροποποιεί την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης, καθώς και τo Παράρτημα Ι του π.δ. 51/2012 (Α΄ 101), βάσση της οποίας ο κάτοχος διπλώματος τύπου Β' αποκτά το δικαίωμα να οδηγεί μοτοσικλέτα μέχρι 125 κυβικά χωρίς εξετάσεις.
Φυσικό ήταν να ξεσπάσει σάλος και μεγάλες αντιδράσεις στο διαδίκτυο από τους άμεσα θιγόμενους εκπαιδευτές οδήγησης, οι οποίες αντιδράσεις θα πρέπει μάλλον να μεταφράζονται σε σεβαστό αριθμό ψήφων, διότι η κυβέρνηση σε χρόνο dt τα "μάζεψε" και το υπουργείο Μεταφορών εξέδωσε τροποποιητική ανακοίνωση με την οποία "ανακαλεί" την… “λανθασμένη εντύπωση” ότι μπορεί κανείς να οδηγεί μοτοσυκλέτα έως 125 κυβικά εκατοστά χωρίς να δώσει εξετάσεις, εφόσον είναι κάτοχος διπλώματος αυτοκινήτου.
Τέλος μας ενημέρωσαν ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση αφορά μόνο στην προσαρμογή του Πληροφοριακού Συστήματος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα συμπλήρωσης του εντύπου των αδειών οδήγησης.
Συνεπώς, δεν δίνεται αυτόματα το δικαίωμα οδήγησης δικύκλου κατηγορίας Α1 από κάτοχο άδειας οδήγησης κατηγορίας Β, για το οποίο απαιτείται νόμος, ο οποίος, αν και εφόσον εκδοθεί, θα περιγράφει τους όρους και προϋποθέσεις για την ισοδυναμία των αδειών οδήγησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου