Πρωτοβουλίες στήριξης των τηλεοπτικών σταθμών αναλαμβάνει η κυβέρνηση εν μέσω της δύσκολης συγκυρίας για τον κλάδο. Η μια εξ αυτών αφορά την επιδότηση των διαφημίσεων, με στόχο να καταστεί φθηνότερη, με το αντί-στοιχο βάρος να μην επιμερίζεται στις εταιρείες, αλλά στο ελληνικό Δημόσιο.
Με τον τρόπο αυτό, η διαφήμιση προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς θα εκπίπτει κατά ένα πολύ σημαντικό ποσοστό από τη φορολογία, καθιστώντας την ελκυστική.
Το δεύτερο μέτρο που εξετάζεται είναι η αύξηση του ποσού επιδότησης για την προώθηση ελληνικών σειρών από το ΕΚΟΜΕ, έως και στο 40% του επιλεγμένου προϋπολογισμού, από 35% που ίσχυε μέχρι πρότινος, ενώ θα λαμ-βάνουν επιδότηση και σειρές με κόστος άνω των 15.000 ευρώ το επεισόδιο, από 30.000 ευρώ που προέβλεπε ο προηγούμενος νόμος.
Παράλληλα, προβλέπεται ότι για τη χρήση του 2020 οι σταθμοί δεν θα πληρώσουν το ετήσιο ενοίκιο της άδειας αξίας 3,5 εκατ. ευρώ (σύνολο 21 εκατ. € για τους έξι σταθμούς εθνικής εμβέλειας), το οποίο όμως θα επιμερισθεί στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν.
Με τον τρόπο αυτό, η διαφήμιση προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς θα εκπίπτει κατά ένα πολύ σημαντικό ποσοστό από τη φορολογία, καθιστώντας την ελκυστική.
Το δεύτερο μέτρο που εξετάζεται είναι η αύξηση του ποσού επιδότησης για την προώθηση ελληνικών σειρών από το ΕΚΟΜΕ, έως και στο 40% του επιλεγμένου προϋπολογισμού, από 35% που ίσχυε μέχρι πρότινος, ενώ θα λαμ-βάνουν επιδότηση και σειρές με κόστος άνω των 15.000 ευρώ το επεισόδιο, από 30.000 ευρώ που προέβλεπε ο προηγούμενος νόμος.
Παράλληλα, προβλέπεται ότι για τη χρήση του 2020 οι σταθμοί δεν θα πληρώσουν το ετήσιο ενοίκιο της άδειας αξίας 3,5 εκατ. ευρώ (σύνολο 21 εκατ. € για τους έξι σταθμούς εθνικής εμβέλειας), το οποίο όμως θα επιμερισθεί στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου