Κυριακή 2 Αυγούστου 2020

Η εγκληματική εξυπηρέτηση των εφοπλιστών είναι «ατομική ευθύνη» των «αρίστων» της κυβέρνησης.

Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, μόλις την Πέμπτη 30 Ιουλίου, δήλωσε στον ANT1: «Δεν αυξήθηκε η πληρότητα των πλοίων. Μάλιστα, συζητήθηκε πριν δέκα μέρες στην επιτροπή και η επιτροπή απέρριψε το αίτημα. Και μάλιστα επειδή σιγά – σιγά υπάρχει κίνηση προς τα νησιά έχουμε καταλήξει να υπάρχει μαύρη αγορά στα εισιτήρια. (…) Έχουν φτάσει δηλαδή στα όρια τους οι πληρότητες των πλοίων. Δεν μπορούν για τον Αύγουστο. Μου λένε οι ακτοπλοϊκές ότι δεν έχουν εισιτήρια να πουλήσουν πια. Παρ’ όλα αυτά η υγειονομική επιτροπή – κι εμείς ακολουθούμε αυτό που μας λέει – είναι αυστηρή: Δεν θα αυξηθεί η πληρότητα μέχρι νεωτέρας».
Με κυβερνητική απόφαση μια μέρα μετά (ημερομηνία Παρασκευή 31 Ιουλίου – το ΦΕΚ στο τέλος κειμένου) αποφασίζεται ότι η πληρότητα των πλοίων αυξάνεται.
Συγκεκριμένα, στο 80% από το 60%, που ήταν έως σήμερα, αυξάνεται το πρωτόκολλο των επιβατών στα πλοία της ακτοπλοΐας και στο 85% από το 65% στα πλοία που διαθέτουν καμπίνες. Την ίδια στιγμή – με αυτές της πληρότητες – υποτίθεται πως πρέπει να τηρείται η τήρηση ελάχιστης απόστασης του 1,5 μέτρου μεταξύ των επιβαινόντων. Επίσης, στα ταχύπλοα υδροπτέρυγα («ιπτάμενα δελφίνια») που το πρωτόκολλο επιβατών ήταν στο 50% μπορεί να αυξηθεί στο 80% (εάν διαθέτουν φίλτρα HEPA – High Efficiency Particulate Air).

Πότε συμβαίνουν αυτά;

Το ερώτημα είναι συγκεκριμένο και ιδιαιτέρως σοβαρό, αφού αφορά την υγεία όλων μας:
Η κυβέρνηση των «αρίστων», των «σοβαρών» και των «υπεύθυνων» προχώρησε σε αυτή την απόφαση γιατί είναι ανεύθυνη ή εξυπηρετεί εγκληματικά και χωρίς προσχήματα τα συμφέροντα των εφοπλιστών;

Ο υπουργός Τουρισμού, πάντως, όπως είδαμε στη δήλωση του παραπάνω, το είπε την Πέμπτη: «Μου λένε οι ακτοπλοϊκές ότι δεν έχουν εισιτήρια να πουλήσουν πια»… Βρέθηκε ο τρόπος να πουλήσουν.
Κι επειδή γνωρίζουμε τα «άριστα» επιχειρήματα των κυβερνώντων, να τους ενημερώσουμε ότι υπάρχει κι άλλος τρόπος να γίνει μετακίνηση με τα πλοία: Η αύξηση των δρομολογίων (είτε με περισσότερα πλοία, είτε με περισσότερα δρομολόγια είτε και τα δύο). Κάτι τέτοιο, όμως, φέρνει λιγότερα κέρδη για τους εφοπλιστές, οπότε αποφασίστηκε η επικίνδυνη και εγκληματική αύξηση της πληρότητας των πλοίων.

Τέλος, να τονίσουμε κάτι για την «ατομική ευθύνη» την οποία η κυβέρνηση επικαλείται συχνά, ιδιαιτέρως το τελευταίο διάστημα για να αποδώσει την αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού στη χώρα:
Είναι προφανές πως για την προστασία της υγείας μας και της υγείας των γύρω μας ο καθένας μας έχει ευθύνη, ευθύνη κοινωνική. Η κυβέρνηση, όμως, από το ρόλο της έχει πολλές «ατομικές ευθύνες» διότι λαμβάνει αποφάσεις για όλους. Στην προκειμένη περίπτωση η εγκληματική εξυπηρέτηση των εφοπλιστών είναι «ατομική ευθύνη» των «αρίστων» της κυβέρνησης.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...