Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ


«Δεν ανησυχώ. Είναι κινέζικος, στάνταρ θα χαλάσει σε μερικούς μήνες ή μόλις λήξει η εγγύηση»

-Γιάννης Π., Βοηθός χίπστερ




«Αν οι Κινέζοι φορούσαν όλοι ζακέτα και δεν έβγαιναν με βρεγμένα μαλλιά, τώρα δεν θα τα τραβάγαμε εμείς όλα αυτά.»

-κα. Σούλα, Ελεγκτής τσιπς




«Είμαι έξαλλος. Έρχονται οι ξένοι ιοί και παίρνουν τις δουλειές των ελληνικών ιών.»

-κ. Χρύσανθος Αυγίτης, Βοσκός σαλιγκαριών




«Εμένα πάντως η φίλη μου η Χαρίκλεια μού είπε ότι ο παπάς της ενορίας της είπε ότι αν πίνουμε 7 λίτρα αγιασμό την ημέρα και κρεμάσουμε κομποσκοίνια στα παράθυρα ο ιός θα φοβηθεί και θα κάνει πίσω.»

-κα. Ευανθία, Πρώην πρωταθλήτρια παρκούρ

«Άκουσα ότι Έλληνες επιστήμονες ήδη ετοιμάζουν εμβόλιο που περιέχει το DNA του Άγγελου Κορωνιού και του Τάκη Κορωναίου.»

-κ. Τάκης, Άνεργος κομμωτής πεκινουά





«Πολύ φοβάμαι ότι αντί να λέμε έχω μπάρμπα στην Κορώνη, σύντομα θα λέμε έχω μπάρμπα με κορωνοϊό»

-κος. Χαρίλαος, Συνταξιούχος θηριοδαμαστής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...