Θέμα: Κενά διδασκαλίας στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, τρεις μήνες πριν τις Πανελλήνιες εξετάσεις, στα Γυμνάσια-Λυκειακές τάξεις Δεσφίνας Φωκίδας και Πύλης Βοιωτίας
Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς στην Β΄θμια Εκπαίδευση, παρουσιάστηκαν σοβαρές ελλείψεις σε πολλά σχολεία της χώρας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίες επισημάνθηκαν με πολλές ερωτήσεις προς την Υπουργό Παιδείας.
Λειτουργικά κενά, ελλείψεις διδακτικού προσωπικού, ελλείψεις βιβλία, είναι προβλήματα που επανεμφανίστηκαν ενώ είχαν επιλυθεί τα τελευταία χρόνια από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
Ακόμα και σήμερα, τρεις μήνες πριν τις Πανελλήνιες εξετάσεις, εξακολουθούν να υπάρχουν αυτά τα κενά, με αποκορύφωμα:
Το θέμα αναδείχθηκε και από τον τοπικό τύπο με επανειλημμένα δημοσιεύματα (ενδεικτικά: Η Ώρα της Φωκίδας: «Ως εδώ και μη παρέκει!», 7 Φεβρ., «Η “μάχη” της Δεσφίνας», 11 Φεβρ. 2020).
Στην περίπτωση της Πύλης Βοιωτίας πρόκειται για 7 ώρες στο μάθημα Φυσικής προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου, 3 ώρες στο μάθημα Φυσικής προσανατολισμού Β΄ Λυκείου και 2 ώρες στο μάθημα Φυσικης Γενικής Παιδείας Β΄ Λυκείου. Το θέμα κοινοποιήθηκε με επιστολή του Δεκαπενταμελούς Μαθητικού Συμβουλίου του Γυμνασίου και Λυκειακών τάξεων Πύλης Βοιωτίας στην Υπουργό Παιδείας (Permissos.gr, 11 Φεβρουαρίου)
Ανάστατοι είναι οι μαθητές αλλά και οι γονείς καθώς το πρόβλημα δεν αντιμετωπίστηκε έγκαιρα από το Υπουργείο Παιδείας, παρά τις συνεχείς οχλήσεις. Οι μαθητές στην επιστολή τους στην Υπουργό Παιδείας, δηλώνουν ότι θα προβούν σε περαιτέρω κινητοποιήσεις.
Επειδή το ουσιαστικό πρόβλημα δεν είναι ο άμεσος διορισμός εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι θέσεις, αλλά η διαχείριση του κενού εκπαίδευσης πέντε μηνών που δημιουργεί ανισοτιμία για τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του Γυμνασίου-Λυκειακές τάξεις Δεσφίνας και τις αντίστοιχες τάξεις του Γυμνασίου-Λυκειακές Τάξεις της Πύλης Βοιωτίας, σε σχέση με τους συμμαθητές τους στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Επειδή η σοβαρή αυτή παράλειψη του Υπουργείου Παιδείας καταλύει την ισονομία των μαθητών και εγείρει θέματα νομιμότητας
Ερωτάται η κ. Υπουργός:
Πούλου Γιώτα, Καφαντάρη Χαρά, Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος, Σαρακιώτης Γιάννης, Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης.
Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς στην Β΄θμια Εκπαίδευση, παρουσιάστηκαν σοβαρές ελλείψεις σε πολλά σχολεία της χώρας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίες επισημάνθηκαν με πολλές ερωτήσεις προς την Υπουργό Παιδείας.
Λειτουργικά κενά, ελλείψεις διδακτικού προσωπικού, ελλείψεις βιβλία, είναι προβλήματα που επανεμφανίστηκαν ενώ είχαν επιλυθεί τα τελευταία χρόνια από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
Ακόμα και σήμερα, τρεις μήνες πριν τις Πανελλήνιες εξετάσεις, εξακολουθούν να υπάρχουν αυτά τα κενά, με αποκορύφωμα:
- α) το πρόβλημα στο Γυμνάσιο-Λυκειακές τάξεις της Δεσφίνας Φωκίδας, στο οποίο οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ Λυκείου δεν έχουν διδαχτεί καθόλου το μάθημα της Βιολογίας.
- β) το αντίστοιχο πρόβλημα με το μάθημα της Φυσικής στο Γυμνάσιο-Λυκειακές τάξεις Πύλης Βοιωτίας
Το θέμα αναδείχθηκε και από τον τοπικό τύπο με επανειλημμένα δημοσιεύματα (ενδεικτικά: Η Ώρα της Φωκίδας: «Ως εδώ και μη παρέκει!», 7 Φεβρ., «Η “μάχη” της Δεσφίνας», 11 Φεβρ. 2020).
Στην περίπτωση της Πύλης Βοιωτίας πρόκειται για 7 ώρες στο μάθημα Φυσικής προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου, 3 ώρες στο μάθημα Φυσικής προσανατολισμού Β΄ Λυκείου και 2 ώρες στο μάθημα Φυσικης Γενικής Παιδείας Β΄ Λυκείου. Το θέμα κοινοποιήθηκε με επιστολή του Δεκαπενταμελούς Μαθητικού Συμβουλίου του Γυμνασίου και Λυκειακών τάξεων Πύλης Βοιωτίας στην Υπουργό Παιδείας (Permissos.gr, 11 Φεβρουαρίου)
Ανάστατοι είναι οι μαθητές αλλά και οι γονείς καθώς το πρόβλημα δεν αντιμετωπίστηκε έγκαιρα από το Υπουργείο Παιδείας, παρά τις συνεχείς οχλήσεις. Οι μαθητές στην επιστολή τους στην Υπουργό Παιδείας, δηλώνουν ότι θα προβούν σε περαιτέρω κινητοποιήσεις.
Επειδή το ουσιαστικό πρόβλημα δεν είναι ο άμεσος διορισμός εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι θέσεις, αλλά η διαχείριση του κενού εκπαίδευσης πέντε μηνών που δημιουργεί ανισοτιμία για τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του Γυμνασίου-Λυκειακές τάξεις Δεσφίνας και τις αντίστοιχες τάξεις του Γυμνασίου-Λυκειακές Τάξεις της Πύλης Βοιωτίας, σε σχέση με τους συμμαθητές τους στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Επειδή η σοβαρή αυτή παράλειψη του Υπουργείου Παιδείας καταλύει την ισονομία των μαθητών και εγείρει θέματα νομιμότητας
Ερωτάται η κ. Υπουργός:
- Σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβεί ώστε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα;
- Πώς θα διασφαλίσει την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών της Δεσφίνας Φωκίδας και της Πύλης Βοιωτίας στις Πανελλήνιες εξετάσεις;
Πούλου Γιώτα, Καφαντάρη Χαρά, Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος, Σαρακιώτης Γιάννης, Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου