Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Μήνυμα του υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου κ. Τεντ Γουωρθ

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Μια εβδομάδα μας απομένει για τις εκλογές. Οι σκέψεις μας είναι έντονες. Ο χρόνος αρχίζει να μετράει αντίστροφα.
Ναι, ο χρόνος μπορεί να μας πιέζει. Αλλά ακόμη και έτσι, υπάρχουν τα χρονικά περιθώρια να συλλογιστούμε, να δούμε το δρόμο μας καλά και να σιγουρέψουμε την πορεία μας. Εδώ, θα ήθελα να σας γράψω λίγα λόγια ώστε αυτές τις τελευταίες μέρες να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί σας στο δρόμο για τις κάλπες.
Γεννήθηκα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Είμαι κάτοικος της Ιτέας από το 1974. Η καριέρα μου ήταν στον εκπαιδευτικό κλάδο, με το τελευταίο μου πτυχίο να είναι ένα Masters Degree στη Διδασκαλία Της Αγγλικής Γλώσσας.
Τώρα στην πολιτική μου πορεία σαν Πρόεδρος της Ιτέας ζω, με χαρά, μέρα και νύχτα, όλα τα θέματα που μπορεί να έχει μια σύγχρονη πόλη. Η πενταετής μου θητεία σαν Πρόεδρος τελειώνει στις 31/08/2019. Από την 1η Σεπτεμβρίου, εύχομαι να έχω εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό του νυν δημάρχου, Αθανάσιου Παναγιωτόπουλου. Πιστεύω ακράδαντα ότι τώρα είναι η ώρα όλοι μαζί να δώσουμε σε αυτό τον άνθρωπο τα ηνία να συνεχίσει να υλοποιεί το έργο του στα επόμενα χρόνια. Πρόκειται για έναν άνθρωπο γεμάτο δύναμη, καλοσύνη, κέφι, μόχθο και όραμα που σίγουρα θα πάει ακόμα πιο ψηλά το Δήμο Δελφών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...